STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk sp.j. ustanowiło i wprowadziło w życie Politykę ochrony Dzieci przed krzywdzeniem.
Standardy Ochrony Małoletnich

  • Kraków, 10.05.2024r.
  • Standardy Ochrony Małoletnich
  • Data opracowania 10.05.2024r.
  • Opracował: Aleksandra Sadoń
  • Zatwierdził: Jan Woś
  • Podstawy prawne Standardów Ochrony Małoletnich
  • Konwencja o prawach dziecka przyjęta przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r. (Dz. U. z 1991r. Nr 120, poz. 526 z późn. zm.)
  • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 78, poz. 483 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1359)
  • Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1606).
  • Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 z późn. zm.)
  • Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1249).
  • Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1138 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1375 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.) -art. 23 i 24
  • Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1550 z późn. zm.). Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.). Art. 221 oraz art. 221 a Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510).
  • Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 152).
  • Ustawa z dnia 28 lipca 2023r. o zmianie ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw z dni 28 lipca 2023r. (Dz. U. poz. 1606).
  • Rozdział I Objaśnienie terminów
  • 1. Pracownikiem przychodni jest osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o współpracy.
  • 2. Dzieckiem jest każda osoba do ukończenia 18. roku życia.
  • 3. Opiekunem dziecka jest osoba uprawniona do reprezentacji dziecka, w szczególności jego rodzic lub opiekun prawny. W myśl niniejszego dokumentu opiekunem jest również rodzic zastępczy.
  • 4. Zgoda rodzica dziecka oznacza zgodę co najmniej jednego z rodziców dziecka. Jednak w przypadku braku porozumienia między rodzicami dziecka należy poinformować rodziców o konieczności rozstrzygnięcia sprawy przez sąd rodzinny.
  • 5. Przez krzywdzenie dziecka należy rozumieć popełnienie czynu zabronionego lub czynu karalnego na szkodę dziecka przez jakąkolwiek osobę lub zagrożenie dobra dziecka, w tym jego zaniedbywanie.
  • 6. Osoba odpowiedzialna za Standardy Ochrony Małoletnich przed krzywdzeniem to wyznaczony przez kierownictwo przychodni pracownik sprawujący nadzór nad realizacją Standardów Ochrony Małoletnich w placówce.
  • 7. Dane osobowe dziecka to wszelkie informacje umożliwiające identyfikację dziecka.
  • Rozdział II Rozpoznawanie i reagowanie na czynniki ryzyka krzywdzenia dzieci
  • 1. Pracownicy przychodni posiadają wiedzę i w ramach wykonywanych obowiązków zwracają uwagę na czynniki ryzyka i symptomy krzywdzenia dzieci.
  • 2. W przypadku zidentyfikowania czynników ryzyka pracownik podejmuje rozmowę z rodzicami, przekazując informacje na temat dostępnej oferty wsparcia i motywując ich do szukania dla siebie pomocy.
  • 3. Pracownicy monitorują sytuację i dobrostan dziecka.
  • 4. Pracownicy znają i stosują zasady bezpiecznych relacji
  • Rozdział III Procedury interwencji w przypadku krzywdzenia dziecka
  • W przypadku podjęcia przez pracownika przychodni podejrzenia, że dziecko jest krzywdzone, pracownik ma obowiązek sporządzenia notatki służbowej i przekazania uzyskanej informacji dyrektorowi placówki Pani Aleksandrze Sadoń.
  • 1. Plan pomocy dziecku powinien zawierać wskazania dotyczące:
  • 2. podjęcia przez przychodnię działań w celu zapewnienia dziecku bezpieczeństwa, w tym zgłoszenie podejrzenia krzywdzenia do odpowiedniej instytucji;
  • 1. wsparcia, jakie placówka zaoferuje dziecku;
  • 2. skierowania dziecka do specjalistycznej poradni pomocy dziecku, jeżeli istnieje taka potrzeba. 5.
  • 1. Plan pomocy dziecku jest przedstawiany opiekunom z zaleceniem współpracy przy jego realizacji.
  • 2. Dyrektor informuje opiekunów o obowiązku zgłoszenia podejrzenia krzywdzenia dziecka do odpowiedniej placówki (prokuratura/policja lub sąd rodzinny, ośrodek pomocy społecznej bądź przewodniczący zespołu interdyscyplinarnego – procedura „Niebieskie Karty” – w zależności od zdiagnozowanego typu krzywdzenia i skorelowanej z nim interwencji.
  • 3. Po poinformowaniu opiekunów – zgodnie z punktem poprzedzającym – kierownictwo składa zawiadomienie o podejrzeniu przestępstwa do prokuratury/policji lub wniosek o wgląd w sytuację rodziny do sądu rejonowego, wydziału rodzinnego i nieletnich, ośrodka pomocy społecznej lub przesyła formularz „Niebieska Karta – A” do przewodniczącego zespołu interdyscyplinarnego.
  • 4. W przypadku, gdy podejrzenie krzywdzenia zgłosili opiekunowie dziecka, a podejrzenie to nie zostało potwierdzone, należy o tym fakcie poinformować opiekunów dziecka na piśmie.
  • Rozdział IV Zasady ochrony wizerunku dziecka
  • 6.
  • 1.Przychodnia zapewnia najwyższe standardy ochrony danych osobowych dzieci zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • 2. Przychodnia, uznając prawo dziecka do prywatności i ochrony dóbr osobistych, zapewnia ochronę wizerunku dziecka.
  • 7.
  • 1. Upublicznienie przez pracownika przychodni wizerunku dziecka utrwalonego w jakiejkolwiek formie (fotografia, nagranie audio-wideo) wymaga pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego dziecka. Dobrą praktyką jest również pozyskiwanie zgód samych dzieci.
  • 2. Pisemna zgoda, o której mowa w ust. 1, zawiera informację, gdzie będzie umieszczony zarejestrowany wizerunek i w jakim kontekście będzie wykorzystywany.
  • Rozdział V Kontakt fizyczny z dziećmi
  • 8.
  • Personel medyczny ma obowiązek umożliwić obecność rodzica lub opiekuna prawnego podczas wykonywania czynności diagnostycznych i leczniczych osoby małoletniej. Jest to najważniejszy element, który zapewnia małoletniemu pacjentowi niezbędne poczucie bezpieczeństwa i komfortu. Ponadto to właśnie rodzice lub osoby sprawujące opiekę nad małoletnim najlepiej znają jego potrzeby i zachowania.
  • Personel medyczny powinien w miarę możliwości uwzględniać zgłaszane indywidualne potrzeby małoletniego pacjenta zapewniające mu dodatkowy komfort korzystania ze świadczeń zdrowotnych, o ile nie stoją one w sprzeczności z prawidłowym wykonaniem świadczenia zdrowotnego (np. prawo do wniesienia do gabinetu niewielkiej zabawki, maskotki itp.).
  • Personel medyczny powinien pozwolić małoletniemu pacjentowi na wypowiadanie się w kwestii planowanych lub udzielanych mu świadczeń opieki zdrowotnej ochrony zdrowia.
  • Pacjent powyżej 16 roku życia ma prawo do pełnej informacji medycznej i decydowania o procesie diagnostyczno-terapeutycznym.
  • Personel medyczny powinien zachować wyrozumiałość w relacjach z małoletnimi pacjentami, ich przedstawicielami ustawowymi i opiekunami prawnymi pamiętając, że w niektórych sytuacjach mogą znajdować się poza strefą swojego komfortu, szczególnie podczas świadczeń zdrowotnych takich jak wykonywanie drobnych zabiegów np. podcinanie wędzidełka czy leczenie pacjenta zgłaszającego się z nasilonym bólem.
  • Każde przemocowe działanie wobec dziecka jest niedopuszczalne. Istnieją jednak sytuacje, w których fizyczny kontakt z dzieckiem może być stosowny i spełnia zasady bezpiecznego kontaktu: jest odpowiedzią na potrzeby dziecka w danym momencie, uwzględnia wiek dziecka, etap rozwojowy, płeć, kontekst kulturowy i sytuacyjny. Nie można jednak wyznaczyć uniwersalnej stosowności każdego takiego kontaktu fizycznego, ponieważ zachowanie odpowiednie wobec jednego dziecka może być nieodpowiednie wobec innego.
  • Kieruj się zawsze swoim profesjonalnym osądem, słuchając, obserwując i odnotowując reakcję dziecka, pytając je o zgodę na kontakt fizyczny (np. przytulenie) i zachowując świadomość, że nawet przy Twoich dobrych intencjach taki kontakt może być błędnie zinterpretowany przez dziecko lub osoby trzecie.
  • 1. Nie wolno Ci bić, szturchać, popychać ani w jakikolwiek sposób naruszać integralności fizycznej dziecka.
  • 2. Nigdy nie dotykaj dziecka w sposób, który może być uznany za nieprzyzwoity lub niestosowny.
  • 3. Zawsze bądź przygotowany na wyjaśnienie swoich działań.
  • 4. Nie angażuj się w takie aktywności jak łaskotanie, udawane walki z dziećmi czy zabawy fizyczne.
  • 5. Zachowaj szczególną ostrożność wobec dzieci, które doświadczyły nadużycia i krzywdzenia, w tym seksualnego, fizycznego bądź zaniedbania. Takie doświadczenia mogą czasem sprawić, że dziecko będzie dążyć do nawiązania niestosownych bądź nieadekwatnych fizycznych kontaktów z dorosłymi. W takich sytuacjach powinieneś reagować z wyczuciem, jednak stanowczo i pomóc dziecku zrozumieć znaczenie osobistych granic.
  • 6. Kontakt fizyczny z dzieckiem nigdy nie może być niejawny bądź ukrywany, wiązać się z jakąkolwiek gratyfikacją ani wynikać z relacji władzy. Jeśli będziesz świadkiem jakiegokolwiek z wyżej opisanych zachowań i/lub sytuacji ze strony innych dorosłych lub dzieci, zawsze poinformuj o tym osobę odpowiedzialną i/lub postąp zgodnie z obowiązującą procedurą interwencji.
  • 7. W sytuacjach wymagających czynności pielęgnacyjnych i higienicznych wobec dziecka, unikaj innego niż niezbędny kontaktu fizycznego z dzieckiem. Zadbaj o to, aby w każdej z czynności pielęgnacyjnych i higienicznych asystowała Ci inna osoba z przychodni. Jeśli pielęgnacja i opieka higieniczna nad dziećmi należą do Twoich obowiązków, zostaniesz przeszkolony w tym kierunku. poinformuj o tym osobę odpowiedzialną i/lub postąp zgodnie z obowiązującą procedurą.
  • Rozdział VI Przepisy końcowe
  • 9.
  • 1. Standardy Ochrony Małoletnich wchodzą w życie 10.05.2024 r.
  • 2. Niniejsze Standardy ochrony małoletnich co najmniej raz na dwa lata podlegają ocenie pod katem oceny ich dostosowania do aktualnych potrzeb, rodzaju i skali działalności placówki medycznej oraz zgodności z przepisami. Wnioski z analizy będą każdorazowo podstawą do ewentualnej zmiany Standardów ochrony małoletnich.
  • 3. Niniejsze Standardy ochrony małoletnich są umieszczone na stronie internetowej placówki medycznej oraz wywieszone w widocznym miejscu w miejscu prowadzenia działalności.
  • 4. Każdy osoba zatrudniona w placówce medycznej, niezależnie od formy prawnej, w jakiej została zatrudniona, potwierdza na piśmie, że zapoznała się ze niniejszymi Standardami ochrony małoletnich i zobowiązuje się je stosować.
  • 5. Zgłoszone zdarzenia wskazujące na podejrzenie krzywdzenia małoletniego przechowuje kierownik placówki medycznej, w szczególności przechowaniu przez kierownika placówki medycznej podlegają zgłoszenia i zawiadomienia do organów państwowych.
  • W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (12 354 76 76 lub 606 511 547) lub mailowy
    (kontakt@cmwip.pl)

  • TELEFONY ZAUFANIA

  • Pamiętaj, że nie jesteś sam!
  • Jeśli doznajesz krzywdy lub jesteś świadkiem krzywdzenia innego dziecka to natychmiast zwróć się o pomoc do rodziców, wychowawcy klasy, pedagoga szkolnego, dyrektora szkoły lub do innej dorosłej osoby, której ufasz.
  • Możesz też skontaktować się z Policją nr 112 lub zadzwonić po pomoc:
  • Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży : 116 111 Dziecięcy telefon zaufania prowadzony przez Rzecznika praw Dziecka : 800 12 12 12

  • COVID-19

    COVID-19

    W związku z sytuacją epidemiologiczną wprowadziliśmy zmiany w organizacji przyjęć pacjentów. Wizyty
    odbywają się z zachowaniem szczególnych środków ostrożności i zachowaniem stosownego odstępu
    czasowego.
    Prosimy:

    • aby z osobą nieletnią / niesamodzielną zgłaszał się tylko JEDEN opiekun;
    • przed wejściem prosimy o założenie maseczki zakrywającej nos i usta;
    • po wejściu do przychodni oraz bezpośrednio przed wejściem do gabinetu zdezynfekować ręce;
    • zgłaszać się na wyznaczoną godzinę wizyty (nie wcześniej).

    Prosimy nie zgłaszać się do przychodni jeśli występują u Państwa objawy ostrej infekcji (gorączka, kaszel,
    duszność, biegunka), które mogłyby wskazywać na COVID-19.
    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (12 354 76 76 lub 606 511 547) lub mailowy
    (kontakt@cmwip.pl)

    10 ZASAD BEZPIECZNEJ WIZYTY W CENTRUM MEDYCZNYM WOŚ&PIWOWARCZYK

    • 1. Przyjdź na wizytę maksymalnie 10 minut wcześniej
    • 2. Na wizytę przyjdź bez osoby towarzyszącej
    • 3. Od razu po wejściu do Centrum Medycznego Woś&Piwowarczyk zdejmij odzież wierzchnią i powieś w wyznaczonym miejscu
    • 4. Umyj dokładnie ręce i zdezynfekuj
    • 5. Podczas rejestracji zachowaj bezpieczny dystans od innych osób -minimum 1 m
    • 6. Podczas pobyt u w centrum stomatologicznym stosuj się do instrukcji lekarza i personelu
    • 7. W razie kaszlu lub potrzeby kichnięcia, zasłoń twarz chusteczką higieniczną, po czym wyrzuć ją do kosza, a dłonie ponownie zdezynfekuj
    • 8. W przypadku pokasływania lub powtarzających się kichnięć, załóż maseczkę higieniczną przekazaną przez recepcjonistkę
    • 9. Unikaj dotykania powierzchni, których mogły dotykać inne osoby, lub po ich dotknięciu umyj lub z dezynfekuj ręce
    • 10. Podczas dokonywania płatności skorzystaj z karty

    LOKALIZACJA SZPITALI ZAKAŹNYCH

    • WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
    • 1. Dąbrowa Tarnowska - Zespół Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, Szpitalna 1
    • 2. Kraków - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Oddział Kliniczny Chorób Zakaźnych, Macieja Jakubowskiego 2
    • 3. Kraków - Szpital Specjalistyczny Im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, Oddział Chorób Infekcyjnych I Pediatrii I Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, Os. Na Skarpie 66
    • 4. Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, Kraków, ul. Prądnicka 80
    • 5. Miechów - Szpital Św. Anny w Miechowie, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, Szpitalna 3
    • 6. Myślenice - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Myślenicach, Oddział Chorób Zakaźnych, Ul. Szpitalna 2
    • 7. Olkusz - Nowy Szpital w Olkuszu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Oddział Obserwacyjno Zakaźny Z Izbą Przyjęć, 1000-Lecia 13
    • 8. Proszowice - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny, Mikołaja Kopernika 13
    • 9. Tarnów - Specjalistyczny Szpital Im. E. Szczeklika w Tarnowie, Oddział Obserwacyjno-Zakaźny Dzieci, Szpitalna 13
    • 10. Wielogłowy - Szpital Specjalistyczny Im. Jędrzeja Śniadeckiego w Nowym Sączu, Oddział Chorób Zakaźnych, Dąbrowa 1

    DOKUMENTACJA MEDYCZNA

    WYDANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
    Wydanie dokumentacji medycznej

    Wyciąg – skrótowy dokument zawierający wybrane informacje lub dane z całości dokumentacji medycznej

    Odpis – dokument wytworzony przez przepisanie tekstu z oryginału dokumentacji medycznej z wiernym zachowaniem zgodności co do treści z oryginałem

    Kopia – dokument wytworzony przez odwzorowanie oryginału dokumentacji medycznej, w formie kserokopii albo odwzorowania cyfrowego (skanu)

    Wydanie dokumentacji medycznej lub jej kopii dokonywane jest na podstawie pisemnego wniosku:

    Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej (pdf)

    Sposób złożenia wniosku

    Osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 20.00 w rejestracji CM WiP

    Przesłanie skanu wniosku drogą mailową na adres email: kontakt@cmwip.pl

    Przesłanego listownie na adres CM WiP , ul. Dąbska 18N / LU1-3, 31-572 Kraków, z dopiskiem : „Wniosek dokumentacja medyczna”

    Sposób realizacji wniosku

    Odbiór osobisty, lub odbiór przez osobę upoważnioną od poniedziałku do piątku od 8:00 – 20:00.

    Dokumentacja zostanie przygotowana bez zbędnej zwłoki w terminie nie dłużej niż 3 dni po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu (tel. kontaktowy: 606 511 547).

    W rejestracji należy okazać dokument tożsamości, potwierdzić odbiór podpisem, w razie konieczności uiścić opłatę za wykonanie kopii dokumentacji.

    Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona:

    • pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu ( rodzicowi, opiekunowi prawnemu)
    • osobie upoważnionej przez pacjenta;
    • podmiotom udzielającym świadczeń zdrowotnych, jeżeli dokumentacja ta jest niezbędna do zapewnienia ciągłości świadczeń zdrowotnych;
    • zakładom ubezpieczeń, za zgodą pacjenta;
    • organom upoważnionym.

    Po śmierci pacjenta:

    • osobie upoważnionej przez pacjenta zażycia lub;
    • osobie, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym.;
    • osobie bliskiej, chyba że udostępnieniu sprzeciwi się inna osoba bliska lub sprzeciwił się temu pacjent za życia, z zastrzeżeniem ust.2a i 2b art. 26 str.15.

    Zasady odpłatności

    Za udostępnienie dokumentacji medycznej w formie wyciągów, odpisów lub kopii podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych może pobrać opłatę:

    Nie pobiera opłaty w przypadku udostępnienia dokumentacji medycznej:

    • pacjentowi albo jego przedstawicielowi ustawowemu po raz pierwszy w żądanym zakresie i w sposób, o którym mowa w art. 27 ust. 1 pkt 2 i 5 oraz ust. 3;
    • w związku z postępowaniem przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, o której mowa w art. 67e ust. 1.
    • w przypadku udostępnienia dokumentacji medycznej Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji oraz Agencji Badań Medycznych.

    Opłatę za udostępnienie dokumentacji medycznej w innych niż w.w. przypadkach, ustala podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych. Maksymalna wysokość opłaty za:

    • jedną stronę wyciągu albo odpisu dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,002,
    • jedną stronę kopii albo wydruku dokumentacji medycznej – nie może przekraczać 0,00007,
    • udostępnienie dokumentacji medycznej na informatycznym nośniku danych – nie może przekraczać 0,0004 – przeciętnego wynagrodzenia w poprzednim kwartale, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski” na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, począwszy od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło ogłoszenie.

    Udostępnienie dokumentacji do wglądu na miejscu, po uprzednim uzgodnieniu terminu, jest bezpłatne.

    KARTA STAŁEGO PACJENTA

    KARTA STAŁEGO PACJENTA - REGULAMIN

    • I ZASADY OGÓLNE
    • Organizatorem programu „Karta Stałego Pacjenta” jest Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk z siedzibą w Krakowie ul. Dąbska 18N/LU1-3.
    • Program „Karta Stałego Pacjenta” jest skierowany do osób korzystających z usług Centrum Medycznego Woś&Piwowarczyk.
    • Celem programu „Karta Stałego Pacjenta” jest nagradzanie pacjentów korzystających z usług oferowanych przez Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk.
    • W ramach Programu Uczestnik po zrealizowaniu sześciu usług i zebraniu sześciu pieczątek (po jednej za każdą wizytę) w Centrum Medycznym Woś&Piwowarczyk, otrzymuje stałą, 5% zniżkę na kolejne konsultacje lekarskie.
    • Karta Stałego Pacjenta wydawana jest w punkcie rejestracji „na okaziciela”.
    • DEFINICJE
    • 1. Karta Stałego Pacjenta–karta, która służy jako dowód uczestnictwa w Programie.
    • 2. Uczestnik Programu –osoba korzystająca z usług Centrum Medycznego Woś&Piwowarczyk, która do Programu przystąpiła na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
    • 3. Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk - Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk Spółka Jawna z siedzibą: ul. Dąbska 18N lok. 1-3, 31 – 572 Kraków, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego i wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000635125, NIP: 6751558415, REGON: 365322436
    • 4. Konsultacje lekarskie - konsultacje lekarskie wykonane w Centrum Medycznym Woś&Piwowarczyk - w ramach poszczególnych działów: poradnie specjalistyczne
    • III UCZESTNICTWO W PROGRAMIE
    • Do Programu przystąpić może każda osoba korzystająca z usług Centrum Medycznego Woś&Piwowarczyk z wyłączeniem pacjentów korzystających z pakietó firm ubezpieczeniowych. Regulamin programu dostępny jest na stronie internetowej: cmwip.pl oraz w rejestracji.
    • IV KARTA RABATOWA
    • Każdy Uczestnik przystępujący do Programu otrzymuje Kartę Stałego Pacjenta. Po zebraniu 6 pieczątek za skorzystanie z usług medycznych świadczonych przez Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk Uczestnik otrzymuje stałą, 5% zniżkę na kolejne konsultacje lekarskie Karta Programu ważna jest od 1.03.2021 r. BEZTERMINOWO w Centrum Medycznym Woś&Piwowarczyk Z siedzibą w Krakowie ul. Dąbska 18N/LU1-3. Karta umożliwia Uczestnikowi korzystanie z konsultacji lekarskich, wg zasad opisanych poniżej.
    • V SYSTEM PRZYZNAWANIA PUNKTÓWNA KONCIE UCZESTNIKA
    • Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk zobowiązuje się przyznać Stałemu Pacjentowi 5% rabat, każdorazowo przy skorzystaniu z konsultacji lekarskich oferowanych przez Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk. Warunkiem uzyskania rabatu jest skorzystanie z 6 usług medycznych świadczonych przez Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk i otrzymanie pieczątki za każdą z nich. Rabaty z kilku lub więcej Kart nie sumują się, a poszczególne promocje nie łączą się ze sobą. Karta uszkodzona w sposób uniemożliwiający identyfikację Karty lub właściciela, nie będzie honorowana. W przypadku zniszczenia, zgubienia lub kradzieży Karty, pacjent może otrzymać duplikat karty za opłatą manipulacyjną w wysokości 10zł.
    • VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE1.
    • Program ważny jest od 1.03.2021r. Odebranie Karty stanowi potwierdzenie, iż korzystający z usług Centrum Medycznego Woś&Piwowarczyk zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje go w całości. Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu bez uprzedzenia. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.03.2021r. i obowiązuje przez cały okres ważności programu. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Centrum Medyczne Woś&Piwowarczyk umieści informacje o tym fakcie w punkcie rejestracji oraz na stronie internetowej www.cmwip.pl